reklama

Teším sa na marihuanu...

http://www.youtube.com/watch?v=oiRd68l-nDs „Teším sa nato... !” Ako ironicky to dnes znejú tieto slová z úst človeka ktorý ešte pred dvoma rokmi toto považoval za niečo neprijateľné. Ak sa vám Miklošov postoj ohľadom Eurovalu v porovnaní s rokmi 2010 a 2011 zdal byť príliš „priamo uhlý“ tak neviem ako nazvať otočenie Róberta Fica ohľadom marihuany (aspoň nie publikovateľne), tak sa to aspoň vynasnažím nejako opísať. Samozrejme sa môže jednať len o ďalší veľmi šikovný politický ťah, ktorý by aspoň oficiálne mal vyvolať nenútenú diskusiu v spoločnosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

No nie je to tak dávno čo téma dekriminalizácie marihuany bola dosť otvorene diskutovaná. A nezaujíma ma to že ako sa v tej dobe choval Fico ! Je to politik a vždy sa bude chovať tak ako mu to v tej situácii bude čo najlepšie vyhovovať. No zaráža ma postoj jeho voličov. Ak som ešte pred rokom túto tému niekde otvoril tak to bolo zlé, fuj, to najväčšie zlo aké naša planéta vytvorila, že to celé spôsobilo úpadok morálky, svetového poriadku a takto by som mohol pokračovať naozaj dlho. No dnes po prečítaní diskusie tohto blogu:http://fico.blog.sme.sk/c/295103/Tvrde-tresty-za-marihuanu-nic-neriesia.html to bolo až niečo neuveriteľné ! Teda že o tom už treba zrazu diskutovať lebo pán predseda povedal že tie tresty sú naozaj vysoké a že už zrazu to nebude celospoločenské zlo. Ja sám som zástancom dekriminalizácie marihuany ( nefajčím ju, aj napriek tomu som bol označovaný za feťáka) no bol som zato kôli tomu že to je totálne absurdné ak za držbu niečoho čo je zrejme menej škodlivé ako alkohol môžete dostať trest ako za neúmyselnú vraždu... teda to isté čo si až dnes „myslí" Robo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To čo si myslím ja je to že on sám možno ani túto dekriminalizáciu nechce, a len takto otvoril diskusiu ( či už kôli tomu že ho volilo žiaľ aj mnoho mladých, alebo len jednoducho chcel otestovať mantinely tolerancie svojich vlastných voličov). Určite si môžeme byť istý že ho zrazu naraz „neosvietilo". A presne preto by som tomu dával pomerne vysokú šancu na úspech keďže jeho verné stádo mu už v minulosti prepáčilo naozaj veľa.

Aj napriek tomu že Róberta Fica naozaj nemám rád, obdivujem to ako dokáže manipulovať s ľuďmi, s verejnou mienkou. Je len škoda že tento svoj iste výnimočný talent využije iba na ďalšie vytĺkanie politického kapitálu, a že väčšina ľudí sa mu nato chytí ešte ľahšie ako sám predpokladal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.: Prosím, bol by som rád ak by ste aspoň čiastočne ospravedlnili moju katastrofálnu gramatiku :)

Igor Olejňák

Igor Olejňák

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý Košičan, ktorý je otvorený (takmer) každému názoru. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu